Followers

Wednesday, January 27, 2010

frustrated......

hari ni (27/01/2010)....byk perkara yg saya frustkan. pagi2 dtg opis bukak email nak check kot2 ada yg urgent tetiba nampak 1 email yg dinanti2kan. ye...saya mengharapkan sesuatu....tapi bila baca je email tu saya saaaaaaaaaaangat frust. wallet yg saya idamkan telah kehabisan stok...wallet saya dah nak hancur sangat. nak kuarkan dr bag bila nak bayar pape rasa segan je sebab wallet mng sy tu mmg dah kusam + sangat tak menarik. frustnya....ni tgk la pic wallet sy tu....






walaupon shining tp tepi2 tu dah kopak..waaaaa...bkn sy tak pandai jaga, wallet ni dah lama saya pakai....loyal....hihihihi. lgpon sayang nak tukar klu masih cantik lagi. actually wallet yg saya idamkan tu biasa2 je tapi saya suka sebab dia compact je...tak panjang mcm wallet kebanyakan skrg ni.


ni lah yg saya frustkan tu......takpe...saya tunggu new collection mana tau ada yang menarik hati....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails