Followers

Tuesday, January 19, 2010

not my day...i guess

hari ni hujan pepagi lagi...agak malas nak pegi keje...syok dapat tido balik pas subuh ditemani comforter hijauku itu...bestnya. tapi tak boleh sebab aku kena reserve cuti time mak operate mata nnti. klu aku tak cuti sape nak tolong tengok2kan mak. as usual bila hujan...aku parking kat bwh dulu sementara nak p park kat tempat lain...tapi hr ni lobby penuh pulak so aku park la kat jalan bawah a.k.a kwsn MBSA. di atas kesibukan tugasan pejabat...ahahah aku lambat nak alih kete tengok2 sudah ada surat saman da....masa 8.31 am n time aku turun tu jam menunjukkan pukul 8.37 am. aiyak 7 minit je....aku akan terus meng'accumulate'kan saman2 MBSA ku itu sampai dapat diskaun 50% or more...hahaha

Actually hari ni M.A.L.A.S

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails