Followers

Wednesday, February 17, 2010

balik dari cuti

even hari ni adalah hari rabu, saya tetap menghadapi monday blues...malas mau kerja. bukan malas lah tak semangat. sebab klu malas mesti saya tak buat kerja langsung tapi kerja saya untuk harini sume dah disettlekan. saya tgh buhsan lah skrg ni....dah layan fb sampai lebam pon...apa lagi yg belom dilayan. sumenya dah. im officiaaly now moving to new house. hoyeee sangat happy ddk rumah baru. harap2 sampai bila2 pon happy. org2 kat rumah baru ni melayan saya dengan cukup baik sekali sampaikan almari kasut saya yang dah usang tu pon disuruhnya masukkan kat dalam rumah. tgklah balik kerja petang ni klu saya rasa patut masuk dalam saya masukkan lah. pic rumah baru belom sempat nak snap. nnti dah ada saya akan upload. till then ...bye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails