Followers

Saturday, February 6, 2010

pindah jua akhirnya

tahun ni masuk tahun ke-4 aku stay kat rumah sewa skrg. mmg dah beberapa kali berniat nak pindah tapi asik tak jadi nya...sampaikan bila aku ckp nak pindah bdk2 ofis aku mesti kata "ele...ckp je tu nnti mesti tak pindah"...betul lah tu yg diorg ckp...niat je lebih pindahnya tak-tak pon. tak tau lah nape ssh rasa nak pindah dari rumah tu wlupon mmg tak selesa stay situ sbnrnya. but finally aku pindahhhhhhhhh...horray..rumah baru...besh lah harapnya...orgnya sangat shopan2...skrg tgh dalam proses pindah2 barang...sedih plk rsnya bila packing2 rupanya aku takde barang pon...(tu lah selama ni syok sgt dok guna brg tuan rumah...padan muka masuk rumah baru takde perabot). yg ade kain baju yg berbeg2 ngan cermin besar pujaan aku tu lah. nampaknya kenalah melabur sikit....waaaaaa habislah duit camnih...nnti aku upload pic rumah baru.....doakan aku bahagia di sini...hahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails