Followers

Wednesday, February 10, 2010

i-City...sangat teruja


sebelum ni saya hanya lalu-lalang kat tempat ni. tak pnh terpikir pon nak g visit tempat ni dari dekat. last weekend kak ros n family pegi sana then she snapped a few pic. mmg cantik tempat ni. so saya pon decide nak pegi tgk sendiri....mmg teruja sangat. cantik....macam2 kaler n macam design lampu neon ada kat sini. ramai jugak org yang dtg berkunjung. makin malam makin ramai. mostly amik gambar. mmg cantiklah. org lain guna dslr saya guna digital cam je...oklah kan dari takde. byk jugak saya snap pic sbb saya bwk personal photographer kan....hehehe. syok2 amik gambar battery cam saya exhausted. saya mmg tau dr rumah lg thats why bwk camera lain. charger cam saya tu dah ditransfer ke rumah baru. tak plan kan nak pegi i-City ni. nway...lets the pictures show d beauty of this place...layan....


actually tempat ni mmg colourful...tapi taktau kenapa saya suka amik gambar kat tempat yang kaler putih...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails