Followers

Friday, April 9, 2010

new femly member

even dah pukul 1.22am tapi saya masih belom boleh melelapkan mata. pasai pa tak tau. hari ni dah kamis. biasanya klu dah hari kamis mesti saya dah agak weak. ka sebab minggu ni saya baru keje 2 hari. (isnin + selasa haritu saya cuti). mungkinlah kot. tu sebab masih bertenaga sekarang ni. sekarang ni perut saya dah bunyi2. lapar lah pulak. tapi nak makan dan lewat sangat. nnti lagi tak boleh nak lelap sebab perut kenyang. family kami ada org baru. anak ateh. gigirl lagi. hehehe....takde geng lah faris nampaknya. men bola sensorang je la.




ni la gambar baby baru tu. lama mak ayah dia pikir nak letak nama apa. finally, her name is Nur Syazana (tak tau betul ke tak spelling ni).



muka bb sya ni ada iras2 abg dia faris masa baby time dulu2. cooooomel.tak sabar nak tunggu dia besar. skrg nak dukung2 tak berani lagi.

2 comments:

  1. waduh nama panggilan nye sya ke? ade ke patut k zura ckp x sedap sgt. dia nak letak nama apa ntah tp ateh x bagi. tomey noh budak ni

    ReplyDelete
  2. dgr ateh pggil sya je. tak tau nak panggil apa dah...faris lg sedap panggil bb icha....hahahaha. sama nama pulak dah. klu tak nak boh nur irdina saffiyah. camtulah. tp ada objection n tak boleh berunding dah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails