Followers

Sunday, April 25, 2010

weekend

walaupon disaat ini (11.13 pm / 250410) saya rasa mengantuk yg amat sangat tapi saya nak update jugak blog. tgh bekobar ni. hari ni 'ter'bangun lewat. dah lama tak buat macamni. bagun2 then terus call my SIL cakap nak g rumah dia nak cuci baju. maklumlah rumah sewa saya sekarang takdak washing machine. nak cuci tangan adalah sangat malas. lagi2 time cuaca tak menentu camni. selalu weekend saya balik kpg so saya cuci kat kpg je lah. sampai2 terus masukkan baju kotor dalam machine. cuci...cuci...cuci. banyak jugak. seminggu kan kumpul. mmg lah banyak jadinya. settle cuci baju saya tolong my SIL masak. then tido jap. bangun2 dah pukul 4 then lunch. lunch time lagi kah tu...siap2 mkn my bro buat request pulak...mintak tlg saya bawal SIL g shopping kasut sekolah syapiqa.

siap2 then pegi jusco bukit raja. jumpa dah kasut sekolahyang piqa nakkan. faris pon dapat jugak sepasang kasut bubblegummers. dah try2 tak belikan kesian pulak kan. bagi diorang (nadia, piqa & faris) main2 jap kat playground then balik...




abg faris yang tak puas hati sebab udang takde harini. sotong pon bole lah.


muka tak siap saya...hehehe


milk in d making...tunggu jap ye bb sya


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails