Followers

Tuesday, June 22, 2010

flying without wing *wink* *wink*

tajuk takde sayap tapi tunjuk gambar sayap...pe ke hey nya...
yep yep yea.....(sambil lompat floating)

saya mau fly esok...

pegi mana ye. ehehehe blom pikir lagi..

ceh...macam orang kaya2 je nak fly esok harini belom pikir lagi. saya mau bepergian ke *tetttttt. akan diberitahu kelak.

tiket flight dah lamaaaaaaa beli. tu yg excited sikit. lagipon tahun 2010 ni belom ada pegi holiday yang jauh dari shah alam lagi. dekat2 tu apa saya kesah. pegi balik hari pon lepas. hajat dihati nak pegi 'somewhere' tapi memikirkan keadaan yang belom bersedia + hal2 yang tak dapat dielakkan saya mengundur diri. tukar plan. pergi bergenjoy2 dulu. tapi takla over. sikit2 je. hehehehe.

page ni akan sepi buat seketika (mmg selalu sepi je pon)...takkan nak bawak lappy bagai kan. hilang sapa mau tanggung. lagipon mana de masa nak update2 kan. dah nama cutikan haruslah cuti-cutian semua. kosongkan minda. pikir nak happy2 ja....apa yang penting HAPPYYYYYYY.

so ppls....doakan saya happy, selamat pergi dan kembali....ole-ole???? tgk bajet saya nanti eh. maklumlah gaji belom dapat + kena bayar insurans n road tax kete bln ni. salah time lah booking ticket. tgk murah ja terus book. tak ingat dah time2 ni kena renew insurance...haiya...budgetbudget.

bye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails