Followers

Tuesday, July 13, 2010

meaningnya sama storynya lebih kurang sama 'entiti'nya sama-sama seangkatan pelakunya berbeza

hahaha... emosi agak tak stabil hari ni. seusainya kerja-kerja ofis disetelkan, uish cepatnya siap keje opis saya...hehehe besala ate katenya berkaliber kan lalu memblog lah saya di pagi hari.

malam tadi walaupon telah postout di wall fb mau ketiduran & telah berbye bye air supply tapi mata ni tak mau katup sungguh2. kejap2 celik. pening kepala jadinya memaksa diri supaya tidur tapi tak bole. lalu saya pon bingkas bangun dan membuka lappy terus. apo lagi nak dibuat. saya tak suka tengok tv. nak baca novel takdo dah. semua telah dikhatamkan. bukak tenet pon macam bosan je. klu dah siang malam ngadap memanglah bosan kan. godek2....tetiba tersinggah di satu blog kawan lama saya ni. sonok jugak baca blog dia ni. macam ada satu daya tarikan. tampan menarik tertarik da boooom...lebih kurang cam tu lah.

dok baca2 ada satu en3 ni buat saya gelak guling2 yang masih undercontrol lagi lah sebab dah larut malam kan. nanti mengganggu ketiduran orang lain pulak. teringat kesah kat opis saya yang hampir sama keadaannya....kesahnya pasal parking yang bawah jajahan pihak berkuasa tempatan. klu opis saya ni MBSA la punya kawasan. di cite dulu2 la sekarang kami tak buat dah... tobat kot tak pon dah keletihan hidup dalam keadaan berjaga-jaga....hihihi

parking masuk petak yang sah cumanya tak bayar parking tu...kiranya macam parking haram jugaklah. bila orang MBSA operasi kasi round kat tempat parking maka bertempiaran lah mamat2 & minah2 opis saya keluar opis utk membayar parking. kami ada informer. sapa dia mana bole bgtau. ate udah namanya informer mestilah kasi senyap2 gitu. klu kawan saya tu opis dia bertangga so, adalah yang sampai jatuh2 tangga berlaga kepala n etc. opis saya pakai lif so tindak tanduknya adalah lambat sikit...hahaha takde la kelam kelibut sgt mcm opis kawan saya tu sbb terpaksa tunggu lif kan takkan nak terjun tingkat 10 kot.

agaknya masa dok pulun nak turun bawah bayar parking muka memasing tak bole blah merisaukan saman yang akan di selit kat wiper klu tak sempat nak masuk coin dalam mesin parking yang selalu rosak tu. sekarang kami dah insaf. dah bayar parking jika perlu. hohoho...klu informer kata harini MBSA tak operasi maka selamat lah coins dalam tabung bebear saya tu. semenjak disaman dan mendapat surat cinta merah kami jarang2 dah memarking kete secara haram. agak2nya duit bayar parking tu dia buat pe eh....hmmm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails