Followers

Tuesday, July 27, 2010

melaka for course "nilai-nilai murni"


last week start from 20/07/10 sampai 22/07/10 saya ada course nilai-nilai murni kat straits meridian hotel, melaka macam yang saya dah sebut dalam previous entry. kursus tu so-so je... tak mencapai objektif so jangan salahkan saya klu saya tak berperangai tak seberapa nak murni. hehehe....tak lah memain jer. kan saya mmg dah murni pergi kursus ni saja nak memenuhi kouta 7 hari setahun. hohoho....

ni last day punya pic. kena nyanyi atas stage. lagu ape rahsia...


aktiviti sepanjang 3 hari hanya banyak menghabiskan masa di hotel. bukan tak sempat nak kuar tapi malas. lagi pon saya tak bawak kete. numpang officemate je. last day tu je sebelom balik sempat ikut abg malik pergi rumah in law dia (beramai-ramai okey bukan saya sorang) kat lendu. bantai sama itu buah-buahan tempatan. syok gilerrr kat tepi2 rumah ada pokok durian, langsat, cempedak, rambai, jering.... rambutan je takdak. ada tapi jauh kebelakang sikit. kutip2 durian yang jatuh malam tu terus makan... syok abesss. jolok2 langsat terus makan bawah pokok langsat tu jugak. hmmmm kat sini mana nak dapat. beli jelah jawabnya.

ni pic sepanjang kat rumah mak mertua abg malik...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails