Followers

Friday, July 23, 2010

udah balik dari melaka, esok melaka lagi

hari ni saya udah masuk opis balik setelah 3 hari meninggalkan kerusi ku yang empuk itu...
kerja tak la banyak mana...so so je. senang lah keje saya hari ni. hehehe. bukan pe semalam dok imagine2 habislah saya kelam kelibut kerja melambak kat opis. datang2 tengok tray kosong lagi. yip yip yea la kan. sementelaah takdo keje lagi ni saya g bekfes dulu ngn my gf inna.
balik bekfes tengok takdo lagi. nak buat pe eh... update pape yang patut la kot. lama dah tak bukak fb etc... layan2 kerja pon masok. layan keje dulu... eh eh siap dah. efficient nya saya. ngehehe... sampai pening2 saya nyiapkan keje tu. saya ni tak boleh ada halangan nak bersosial nnti bikin susah hati. klu kerja banyak esok tak bole g melaka kena kerja pulak. siapkan lah sepantas kilat sabung menyabung. sekarang tgh lunch break yg panjang (jumaat katakan) tapi saya tak kuar. dok opis lagi bagus...tapi lapar...hmmm
past 3 days saya pergi kursus kat melaka. honestly...kursus tu sangat bosan. tak masuk dalam jiwa sanubari saya langsung.
ate... penceramah tu kate bila kerja kena be professional.. ape ke heynya yang dia tengah bagi talk menjawab call bukan 2 3 kali tapi berpuluh puluh kali. ke nak bgtau kami semua yang dia sangat professional sampaikan sangat ramai orang yang mencarinya walau di mana dia berada. whatever lah ye mr. penceramah kerana saya telah memberi penilaian yang sangat teruk terhadapnya. mintak mahap la yer. saya jujur...
sangat banyak menyenap pic sepanjang kat melaka tapi sume kat kamera orang lain sebab saya tertinggal kamera. apedaaa kate nak jadi blogger success tapi kamera pon bole tinggal. camno tu. bosan lah blog kalu ayat pjg berjela takdo gegambar nak tengok. iya dak???
next en3 nanti saya taruk pic banyak2 ye.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails