Followers

Wednesday, September 1, 2010

baiknya bos saya

saya sampai di opis sangat awal harini. nak kata bangun awal dari biasa tak jugak. tapi pasai pa boleh jadi awal dari kebiasaan eh.... ntah ler. tiada jawapan...

ni bukan entry nak membodek duit raya dari bos saye yer... cuma rasa berterima kasih yang ada dalam hati ni jer. pagi ni saya ke opis dengan menjinjit pelbagai beg... termasuk beg kueh raya yang dipesan oleh customers. maka penuh lah tangan saya ni di kiri dan kanan. nak masuk pintu opis pon agak kesusahanlah sikit kan. dok tengah terkial2 kat pintu tu datang lah bos besar saya dari toilet agaknya..... dia tolong bukak kan pintu siap kata ladies 1st.... hehehe
bos saya ni sukar dijangkakan sikit. kekadang ok kekadang ko (harap2 bos tak baca lah entry saya ni). ikut mood dialah....

pape pon tq lah tn. haji yer.... jasamu dikenang

2 comments:

  1. hahaha... 'dia' kan macam tak boleh dibaca sikit. tgkmuka pagi td macam ketat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails