Followers

Sunday, September 5, 2010

penangan raya

pagi tadi saya ke pasar tani stadium shah alam. plan nak g awal2 tapi hujan plk. agak lebat jugak. so sambung seround lagi tido sesambil tunggu hujan berhenti. sedar2 tgk jam dah 8.30am tapi hujan still tak stop. housemate saya kat pegi je lah. lagi pon hujan dah tak berapa lebat. renyai-renyai jer. mandi2 siap ala kadar terus menuju ke destinasi yeyeahhhhh.....(lagu dato' siti) hehehe


.
lepas jer roundabout dekat d'kayangan tu terus nampak jem. halahai..... panjang lak tu. ramainya org nak g sini....ape diorang nak carik eh. nak carik parking mmg agak ssh sikit kena sabar bebanyak. mmg luck lah saya harini dapat parking dekat2 jer. time nak shopping ni pon kena sabar jugak. orang daah lah ramai jalan plk air bertakung mmg saya lipat ahh kaki seluar klu tak air tu saya sapu bawak balik sekali. nak pilih2 pon tak brapa syok sebab ramai noo. naik rimas lak. sudahnya saya beli bunga jer untuk mak....



ni time nak balik plk. kena beratur panjang macam pic atas tu. seb lah kete saya kecik. selit2 je lah mana yang boleh. jangan bergesel sudah nak raya ni oiii....

p/s: misi mencari baju kurung utk raya belom tercapai.... nak cari kat mana lagi ni... huhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails