Followers

Wednesday, September 29, 2010

kenapa eh???

hari ni hari makan kot...
perut kencang rasanya dengan makanan...
bila tak puasa ni mulut asik nak ngap ngap je... nape eh
nanti gumuks susah plk *macam lah u skrg kurus sgt fiza oi...* sedar diri eh
hehehe...saje nak perasan kejap...tak boleh.. :-(

start my meal for today with heavy breakfast lak tu...haiyooo
oleh kerana pagi tadi ada meeting so my breakfast adalah disponsor.
i ate bihun goreng + sambal (pedas ni. naseb dlm meeting perut tak buat kacau) + kuih karipap 1 + teh o.
sangat berat ok my bekfes n memberatkan badan saya.
excited sgt nak mkn pepagi tadi sebab dah lama tak merasai bekfes yang ditaja2 ni. eheheh...
once a while baru bole dapat.

meeting habis jam 12.15 pm cam tu lah then cabut pergi ke nyonya kitchen plaza masalam pulak. ada farewell makan2 untuk my boss mama z.
jumaat ni last day dia kat jkns. kitorang buat awal sebab khamis n jumaat ada event lain plk...
will miss her much2 lah... nanti saya buat en3 special about her. tak janji tapi saya try. hehehe...
malam ni ada 1 invitation untuk makan2 lagi... complete meal lah saya hari ni breakfast, lunch n dinner. terkujat agaknya perut ni tetiba disumbat macam2 hidangan. selalu mesti ada yang tak cukup. bekfes wajib.... either lunch or dinner lah biasa nya yang saya tak ambil. *makan kudap2 tu tak kira makan kan* hahaha
jangan lah malam ni or esok perut saya buat hal sebab esok ada makan2 lagi.....
tak sabar neh...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails