Followers

Friday, October 1, 2010

dedicated to my boss mama z

hari ni last day mama z kat jkns...
dia dah bagi souvenier sesiap pon pagi2 tadi lagi sebab ptg ni she will go to hospital selayang. nak letak jwtn as bendahari kelab sukan agaknya... ntah yer tak amik tau. tq for the gift eh mama z. nanti saya pakai amik gambar ye. hehehe...
since saya report duty kat sini lagi dia mmg dah jadi my boss. harap2 org yg replace tempat dia tu ok jugak lah macam dia.... riso nie... dulu2 mama z pnh keje sini then pindah tempat lain then pindah sini balik.... nampak no ofis ni best kan.


masa ni mama z suka lagi... apa yang dilucukan tu eh sampai tergelak ngan teman seminum dia n datin mai.
best woo dapat boss sporting camni. tapi sometimes bila mood saya tak baik angin jugak ngn dia...suka nau panggil nama saya dari kejauhan. kira macam aci pekik jer lah... haaa mau tak angin.
bab gossip tu mmg best... asal ada gossip baru jer serbu bilik dia... soksek soksek gelak2 tak ingat orang kat luar dah...pencawang tinggi ni...tet tet tet berita sampai...hahaha



akan merindui mama z


haaa ini time dia dah start sebak bila sebut "officemate yang disayangi"...
saya pon sebak jugak cuma tak keluar airmata jer lagi... control baik punya. malulah kan.
actually dia mmg berharap nak pencen kat jkns. tapi nak buat camno dah job rotation kan... follow jer lah. lagipon pindah tak jauh... SUK tu jer. otw nak balik rumah boleh singgah lagi. itu pon klu nak lah kan... klu saya malas kot sebab kat sini parking ssh nak dapat *pasal tu lah u tak pindah2 fiza-nnti u mls nak melawat kwn2 lama*. hehehe

to mama z jgn dilupakan kami kat sini yer.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails