Followers

Tuesday, October 5, 2010

again again n again

apalah malang lagi nasib perutku harini. tuannya tak sedar2 diri. asik makan kunyah telan makan kunyah telan jer kejenya (i buat keje2 office jugak tau sambil suap2.... hihihi). saya ada bekal sandwich telur tapi tak makan2 lagi sampai dah tengahari ni pon. dok teruja ngan makanan orang lain. buruk perangai kan saya ni... rezeki melimpah2 sekarang ni. alhamdulillah.....
moga2 esok ada lagi....


antara menu separuh hari ni (belom sampai ke petang lagi ni) :-

1) nasi putih + tomyam campur + ayam goreng + keropok
2) mee goreng
3) bihun goreng
4) agar2 pink
5) tapai ubi
6) mangga muda cicah colek (betul tak ni-tak tau nak spell)
7) teh tarik

banyak kan... ni menu yang saya bedal ok. bukan yang saya tengok jer....kekonon nak insap takmo makan banyak dah tapi............nak makan jugak.
puasa jer penyelamat dari makan2 ni. sungguh liat k nak puasa lama2 bila dah abis ganti ni... (statement tak bolehblah siap merah lagi)
semalam my luvly housemate ada cakap2 nak masak nasi lemak for berbuka untuk they all lah kan. haruskah saya join makan2 jugak....hehehe
biasa kalau tak makan mesti housemate saya tu kecik hati. kena makan jugaklah nampaknya ni. alasan kukuh kan.....

taknakmakantaknakmakantaknakmakan....

berusaha....(klu boleh....klu tak boleh makan je lah ape adehal)hehehe
sekian




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails