Followers

Friday, October 8, 2010

perut dah sihat

alhamdulillah hari ni perut saya dah menampakkan kesejahteraan. dah tak mencibi.
memandangkan harini last day of syawal 1431H unit saya buat makan-makan sikit (makan lagi....).
tapi yang ni saya tak makan pedas okay. saya insap :-(
unit sebelah pon buat jugak tapi they all start at 11am.
kami buat awal. ala-ala hi-tea breakfast macam tulah.
bila dah kenyang saya pon mencabutkan diri pergi service kereta yang dah setahun tak service rupanya. sungguh tak sedar sebab km my car tu belom cecah 10k km from previous service lagi.
tak jauh perjalanan kereta tu rupanya... tapi still kena servis jugak kan untuk menjamin masa depan kereta tu. hehehe......
lama lah pulak kat pusat service ni nasib baik dah amik heavy breakfast siap2... kalau tak mau kebuluran. hehehe pentipu...
tak la kot sebab kat pusat service tu ada disediakan drink & biskut.
tapi saya jeling jer kat meja tu sebab malu *blush* nak ambik + dah kenyang.

oleh kerana semalam saya meminimumkan makanan maka hari ni saya berikrar nak makan banyak. hahaha....kata je nak dietkan. tak kuat semangat langsung k.
balik office je tinjau2 lagi makanan yang belom dimakan then ngap la apa lagas...
kenyang....

after office ni pon ada jemputan open house from my x-housemate. harus pegi k sebab saya merindui masakan dia yang super duper lazat tu.
cant wait for 4.30pm.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails