Followers

Thursday, October 7, 2010

diarrhea

aduh....letih lah saya hari ni dok mengulang toilet je. ntah ape yg tak kena ngan perut agaknya. actually since sunday lagi perut saya dah buat hal tapi so-so jer cik cibi tu datang. undercontrol lagi lah. yang tu saya paham lah sebab banyak sangat makan kot. yg ni konpius sikit sebab semalam kat opis tak makan pape pon. balik rumah baru makan. tapi kawan2 saya yang makan makanan yang sama ngan saya tak sakit perut pulak.

al perut saya ni mmg sensitip terlebey dari org lain. bebudak opis kalau kena cibi mesti tanya saya dulu whether saya kena jugak or tak.
smlm mmg ada makan pedas tapi tak la pedas melampau. pedas sikit-sikit jer. takkan boleh kena cibi seharian ni.

dah tak terbilang berapa kali ke bilik termenung tu. al tot tot pon dah pedih....

1 comment:

  1. alow cian die..udah2 la makan pedas pzi..hehe..jaga skt perut 2..nk pakai lama lg,hehe..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails