Followers

Thursday, October 7, 2010

ku merindu

mlm tadi ingatan pada Allahyarham abah membuak2. mungkin rindu lah ni. selalu bukan tak ingat tapi dari malam tadi bawak ke siang ni perasaan tu.... ssh nak describe kan.
orang yang mengalami jer paham macammana perasaan saya sekarang ni.
5 zulhijjah dah nak dekat.....
sedar tak sedar nak dekat setahun dah pemergian Allahyarham. kejap jer tapi rasa masih baru. rasa macam masih ternampak2 saat terakhir sebelum Allahyarham menghembuskan nafas terakhir.

owhhh rindunya saya saat2 bersama. everytime balik kpg Allahyarham akan tanya saya nak makan apa before pergi pasar. sekarang saya yang ambik alih tugas pergi pasar tu...
kalau boleh pergi pasar sama2 lagi macam dulu kan best...
saya harus menerima hakikat yang hidup pasti kembali kepada penciptaNya kan. satu hari nanti saya pasti melaluinya juga.
semoga rohnya tenang di sana & berada di bawah lindunganNya.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails