Followers

Wednesday, September 8, 2010

hati jiwa & raga tiada lagi di sini

hahaha... tajuk entry tak boleh blah...
hari ni saya pegi keje dgn bersemangat nya... bukan semangat nak buat kerja tapi semangat nak balik kampung... my boss dah bg izin untuk half day tapi dengan syarat kerja harus settle semua... tocheeee. sejak semalam lagi saya dah settlekan boss.
since mak pon dah balik kpg dari smlm, lagi membuatkan saya tak sabar2 nak balik kampung jugak.... cepatlah lunch break nak balik nih...
pas sahur tadi saya tak boleh lelapkan mata dah.... excited nak balik kpg. tak boleh pikir pape dah melainkan kampong kampong kampong...dah lah terbangun sahur awal... hopefully tak ngantuk lah time drive nanti. dalam kepala ni dah susun aturcara balik kpg... hari ni nak buat pe, esoknya nak buat pe & so on... seminggu tu cuti macam2 boleh buat. yang penting nak makan banyak2. huahaaaa....hari ni will iftar with my siblings... bestnya...
tapi 1 perkara yang berat saya nak tempuhi 1 Syawal without abah di sisi....
can't imagine....

dikesempatan ni saya nak mintak ampun untuk segala salah & silap dalam penulisan blog ni. mana tau ada yang tersinggung dgn kata-kata saya.

SELAMAT HARI RAYA MAAF LAHIR & BATIN

P/S : balik kampung jom.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails