Followers

Wednesday, September 1, 2010

ajanana


muka ajanana yang rela dalam paksa

this month umur dia 6 bulan...comel kan.. geram tgk rasa macam nak geget2 jer tapi anak org mana boleh macam tu. my niece ni takut ngn orang. klu jumpa org yang dia tak biasa mesti nangis. tang ni mmg tak best... kita geram2 kat dia nak gomol2 sama dia tapi dia tak mau.... hadusss la. tgklah pic yang atas tu. amik gambar dalam paksa. bukan nak sangat dia kat saya tapi terpaksa jugak layankan acu dia ni....hehehe. gigi dia dah tumbuh 2 batang kat bawah... lagilah tambah cute.... nape la ajanana takmo ikut org... acu rajin nak tolong jaga ajanana bila mak masak tapi nape ajanana takmo... kan dah rugi. klu tak boleh dah acu bawak jenjalan pegi shopping toy kan best.... dah rugi banyak tu...



ni wif her sister kakak ya

mata dia sangat bulat ok... terbuntang2. ishhh geram nih. raya ni ssh lah mak dia nak g beraya. asal jumpa org asing jer nangis. tapi best jugak kot mak dia. takyah masak anak nangis... hehehe. ampun yer kakak ipar....gurau jer. kakak ipar saya tu mmg rajin. hehehe bodek2.

p/s : klu kak aza baca ni jgn bgtau kak zura tau. sshhhhh!!! sudah.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails