Followers

Friday, August 13, 2010

aduhai...

pening... pening. pening jugak kepala saya bila pikirkan hal ni. mak saya dah mintak balik rumah.... huhuhu. tak sampai seminggu pon lagi. malam tadi disaat saya dah ketiduran mak call mintak hantar kan kat kampung. kalau boleh mak nak hari ni jugak which is jumaat kan. selalunya mmg saya akan balik petang jumaat lepas keje. tapi memandangkan bulan ramadhan... saya decide sabtu pagi je lah. malas nak berlama-lamaan dalan jem. so... pepagi sabtu akan menghala lah saya ke rumah kakak saya di ijok untuk ambik mak bawak balik kampung. ada sebab mak mintak balik kampung. sebabnya batuk yang tak baik-baik. my BIL dah bawak pegi klinik 2 kali tapi still tak baik-baik malahan makin teruk lagi adalah. doctor klinik ijok tu advice mak tuk jumpa doctor biasa yg mak buat check up. doctor suspect ada problem kat paru-paru. mintak2 takde lah kan. sian pulak kat mak.....

mak sebenarnya nak abg long saya yang bawak pegi klinik. hmmmm... nak manja2 ngn anak sulung... tapi abg saya tu selalu kebizian atas faktor kerja.. so camno tu.

semoga mak sihat selalu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails