Followers

Thursday, August 19, 2010

hudson & jessica

tgh boring sebab tak boleh buat kerja... tak boleh ye bukan tak mo. ini kerna pc saya ngongssss. tak tau sebab apa. tak boleh nak bukak sistem2 yang diperlukan untuk saya memproses bayaran. kena buat kerja2 yang manual sahaja iaitu mengecheck LO2 yang dikembalikan sama ada bole diproceed untuk bayaran atau tidak. atau perlu dilampirkan kertas merah. mereka2 yang mendapat kertas merah mesti nyampah ngn saya. ntah2 dalam hati mereka berkata2 jaga kau fiza... kenapa kau kuiri LO ni. hissshhh... fiza...fiza back to normal pls... ramadhan ni.....tak baik buruk sangka ngn org


sementelaah tak bole nak buat kerja sangat so, saya pon memview lah pape yg patut. ye lah dah tak boleh kan buat lah benda2 yang boleh. dari mengaco kengkawan yang kusyuk buat kerja tu (kusyuk ke... saya dengar ada yang gelak cover2 tu. tgk utube jugak ke kawan...) hahahaha

saya terjumpa video ni. tengok lah yer.






terlebih kreatif dah ni... ishishish. layankan je lah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails