Followers

Tuesday, August 31, 2010

baju raya

ni la dia kerja yang tertangguh tu... skrg ni saya tgh jahit manik kat baju raya saya nan 1 ni. takdo 2 takdo 3... huhuhu. tapi belom siap sepenuhnya baru sebelah tangan je. yang sebelah lagi akan diusahakan sesegera yang mungkin. masa beli hari tu ada manik dah tapi kat leher je. memandangkan baju ni plain so nampak macam kosong sangat kalau tak buat pape kat lengan baju yang ala2 sang kelembai ni.... so saya kasilah jahit manik sikit2 kat lengan dia. yang tang leher tu dah serabut kalau tambah lagi nak jadi hape...


ni manik yang saya jahit sendiri.... simple2 jer takmo bagi nampak kosong sangat.



ni plk yang tang leher yang memang manik asal masa dibeli dah wujud. dah penuh kan so...takyah tambah pape lagi. cukup...

hajat dihati nak jugak cari lagi sepasang version kurung lak... opsss lupa baju coklat tu jubah sebenornya... ate udah lama teringin nak pakai jubah tapi tak jumpa yang terkesan dihati. ni baru jumpa tu pon siap berebut sape cepat dia dapat dgn akak lagi sorang kat butik tu... mujur saya yang dapat... kalau idak tak dapek la nak merasa memakai jubah... SA kat butik tu pon dah senyum2 tgk muka saya yang cuak ni. actually saya dah try jubah ni then jenjalan tempat lain kot2 terjumpa yang lagi shantek... dah jenjalan tak jumpa plk nampaknya tu jer lah yang paling terkesan. so saya pergilah balik butik tu. sesampai jer tengok ada sorang akak tu tengah belek2 siap test lagi jubah coklat tu ... hati dah bedebar nih sambil berdoa jangan lah akak tu sebat baju tu.... settle2 test akak tu pon hang balik. maybe situasi nya sama lah cam saya nak survey2 lagi kot jumpa yang lain. saya pon terus zasss lah ngambik jubah tu mau di up. dengan tak semena2 akak tu dtg balik ngan pantasnya lalu bertanya pada SA tu

" dik jubah coklat yang akak try tadi mana eh, akak nak la"

SA tu pon jawab "ni kak kat tangan saya, akak ni dah beli"

hehehe saya pon menguntumkan senyum kat akak tu... saya dapat dulu. sorry ye akak.
tq anyway tak jadik up dulu tadi....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails