Followers

Wednesday, August 18, 2010

tq cdc


pepagi hari ni saya ada meeting with cdc (commercedotcom) n supplier2 yang beruntung sebab dijemput dengan surat lagi yer followed by call. tu pon ramai yg kata nak datang tapi tak nampak batang idong pon. sembang je lebih. nanti klu bising2 buat komplen payment lambat dapat siap!!!!. orang dah jemput dengan segala hormatnya takmo datang. kementerian kewangan & unit perolehan KKM pon ado. ape2 hal ada tak tau bole tanya terus je... ini tidak tau aci nak komplen je manjang. gambar kat sebelah ni muka happy dapat ramadhan gift from cdc. tq cik fara yer yang memanjangkannya kepada kami. last year dapat setupperware tahun ni dapat sekotak... alhamdulillah. tahun depan bagi lagi berkotak-yer + cookies sekali. hohoho... tak malunya saya.

masa dalam bilik meeting 2 3 kali saya kuar yer sebab ngantuk yang tak tertahankan. malam td tdo lambat kan. tgk lah mata saya yang sembab tu even masa gambar ni disnap dah pkl 12pm. ni pon tak hilang2 lagi. lolem betullah mata ni..... cepet.






ni lah dia isi kandungan kotak cantik kat atas tu. siang2 hari nampak kurma ni sedap sangat. dulu2 saya tak suka makan kurma tapi lately suka amatttt. tapi tak suka yang manis giler... rasa macam melekit-lekit kat anak tekak. pahtu mulalah nak gogok air bertong-tong. suka makan yang neutral yang belom diawet dgn gula. tapi ssh nak carik wooo. kat bazar2 ramadhan banyakla.

petang ni nak buka ape yer... tak pikir lagi nih. takmo makan nasik habis apa yg nak dimakan.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails