Followers

Thursday, August 26, 2010

dah dapat baju raya

haishhh....hati berbunga riang ni. lalalalala. baju raya yang dihajatkan dah dapat. cuma kena touch up sket kasi lagi vogue n meriah. sebab baju tu plain. mmg saya nak carik yang plain. baju2 saya mmg kebanyakannya plain. tak suka corak2 sangat. sikit2 sudah itupon corak abstract. yang bunga-bungaan saya tak minat. serius...mak saya sendiri pon cakap saya ni bukan jenis bunga2 punya org sebab kat rumah tak suka letak bunga2 aci nak buang je semua. mak saya bengang sebenarnya saya suka suki buang bunga yang dia buat sendiri pulak tu. mau tak hangin nya....tapi saya tetap buang. hahaha..... klu sempat saya carikkan mak bunga baru yer... insyaAllah. dah melalut ni...

ptg ni nak balik awal sket... nak carik manik. sanggup tu kan. cuti 3 hari boleh lah jahit manik kat baju tu....weeee sukenya. tadi belikan jubah jugak utk mak. labuh dia mmg confirm2 kena potong. even beli baju kurung biasa pon kain dia mmg kena potong. nnti dah siap jahit manik i'll show u k.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails