Followers

Wednesday, August 25, 2010

perasaan sudah menjadi lega

alhamdulillah lega rasa dihati...
baru pas call 1 of my supplier untuk kerepek....eh lupa lah nak post. untuk becoming syawal ni saya merembat peluang yg ada untuk menjual kerepek. cookies dah agak ramai kan yang jual kat opis nih...so saya decided jual kerepek je lah. ni 1st time. sebelom2 ni tak pnh pon. tak tau dtg dari mana kesedaran nak menambahkan pendapatan ni. hehehe....mgkin ekonomi yg agak slow nih kot. ok back pada kelegaan tadi.... masa tgh disscuss2 pasal nak jual haritu dia ada pesan jangan ambik order banyak sangat sebab dia takut tak tertunai order saya. maklumlah bulan2 demand camni mesti berlaku adil dia kata. klu bole sama rata sume org. saya pon kata ok2 saya akan control order tu. tapi sudahnya ramai plk yg order that kerepek... alhamdulillah. that supplier tu kata ok je. siap akan hantarkan kat rumah lagi. syukran2....
lega rasanya dapat memenuhi kehendak customers. rezeki ramadhan...
harap2 tahun depan berpeluang lagi nak berbiz kecil2lan macam ni...insyaAllah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails