Followers

Friday, August 6, 2010

APC for year '09




ni cerita basi... nak post since last week tapi tak sempat sbb adalah sangat kebizian....


last year dari kewangan yang dapat sorang saja... mama z. yang lelain termasuk saya tak cukup syarat lagi. tetiap tahun jadi urusetia je lah kejenya.... dapat penat je + makan free. duit RM 1k tak dapat. hehehe....





bila la agaknya saya nak dapat APC ye.... baik ke saya, cukup efficient ke saya untuk dapat APC. entah yer... tengok yang naik pentas tu ada yang penah dapat warning tatatertib.... tak tau lah saya camne diorg judge.... tahun ni macam tahun lepas buat kat SUK. naim pon dapat jugak. saya dok jauh so bila nak snap pic naim nampak kecik sgt + blur sebab kasi zoom habis. kamera cap ayam mmg cam ni kot... ampunkan saya kamera tak niat nak hina tapi kenyataan... ngehngehngeh.....

sorry lah ye naim... acu dok jauh. ni je yg boleh nampak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails