Followers

Thursday, August 26, 2010

bercuti-cutian

hari ni dah 16 ramadhan.... alhamdulillah masih dapat bertahan sehingga ke saat ini. cuma pagi ni perut rasa pedih sikit sebab makan pedas kot semalam for berbuka n bersahur. padan muka saya.... biasa berbuka makan pedas2 sikit je sahur mmg totally makan yang manis2 je.... ni dah lupa daratan. muahahaha......

esok selangor cuti nuzul quran. so dalam kepala ni dah bercabang-cabang plan nak buat apa cuti lama this week. saya sambung terus sampai august 31st. total sume 5 hari. from friday to tuesday next week. wohoooo gila lama saya cuti. saya nak balas dendam kat bantal... hehehehe
taklah balas dendam mana pon, takat 2 3 jam extra sudahlah kan. tapi klu sehari extra 2 jam 5 hari dah bape jam???? ni dah overslept plk karang. letih plk nanti org dok syok tido saya terkebil2 lagi....

bangun pagi tadi semangat berkobar2 nak g opis dengan niat asal bukan nak menyetellkan kerja opis yang berlambak tapiiiiiiiiiiiiiiii niat terpesong sikit nak g survey2 baju raya lagi. maklumlah semalam mission incomplete. owh ye... mlm tadi pencarian yang sia2 sebab tak dapat pon apa yang dihajatkan. try2 tak ngam. tak fit ngan kaki saya yang bam bam ni. masuk levi's mak aih ramai nya orang. dah lah butik dia kat jj tu sekangkang gajah je. rimas lah plk....nak belek2 pon serabut.... last2 try jugaklah cap lois yang saya berkenan dr awal lagi tapi takdok saiz plk. tinggal saiz besar2 je...(cehcehceh saya bajet kecik.kukuikui).... haduh. shopping mall pon dah nak tutup time tu. so balik jer lah... teruskan misi dilain masa.... harap2 jumpa yang terkesan dihati....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails